Kliendikogemuse sisekoolitus, mis aitab rasketele aegadele kindlalt vastu minna
Mis on 2023 aasta üks olulisemaid märksõnu: kliendikesksus ja hästi kujundatud kliendikogemus.
Mis kasu saab sellest ettevõte? Konkurentsieelise!
Ajad on sellised, kõik on muutuses, s.h. ka meie klient, tema vajadused, ootused meie toodetele ja teenustele. Kuidas sina oma ettevõttega neid uuenenud vajadusi / võimalusi kaardistad ja muudatusi ellu viid, kasvatades seeläbi oma äri ja tõstes ettevõtte konkurentsivõimet.
Jagan teiega kokkuvõtet, mis tuli selgelt esile ettevõtetele läbiviidud 2-päevase praktilise koolituse, kliendikogemuse kujundamine, arutelude käigus.
MIKS ME ÜLDSE SELLISE KOOLITUSE TEGIME :
Ennekõike soovist aidata ettevõtetel teadlikumalt oma klientide vajadusi mõista, rahuldada, mõtestada protsesse ja anda tööriistu, mille kaudu saab luua suurepärast kliendikogemust. Tulemuseks on rahulolevad kliendid, ettevõtte töötajad ja omanikud.
MIKS TULEKS END AEG- AJALT TÄIENDADA:
tegeleda oma kompetentsi kasvu ja oma mõtete lahtimõtestamise ja vajaduste mõistmisega, leidmaks selget fookust
tehes seda koos oma meeskonnaga, olete samas infoväljas ja on lihtne oma mõtteid, ideid kolleegidega jagada, hea on neid omavahel põrgatada
praktiline koolitus annab teadmisi ning samas võimaldab ideid koheselt rakendada, tekitades kindlustunde sobivusest neid oma töös kasutusele võtta ning võimaldab koolituse käigus saada oma küsimustele vastuseid, abi
MILLISEID OLULISI MÄRKSÕNU MEIE POOLT PAKUTUD KOOLITUS VÄÄRTUSTAS:
kliendikeskne organisatsioon
kliendikogemus ja keskkonnad - 2 kanalit ja 1 kliendikogemus, sama brändi lubadus - teadlikult kujundatud, disainitud
terviklik protsess: kliendi kaasamine kliendikogemuse kujundamisse
sihtklient ja persoonad ning väärtuspakkumine, side loodava kliendikogemusega
projekti eesmärgi mõtestamine, side ettevõtte strateegia, oma kliendi ja tema vajadusega
klienditeekonna määratlemise roll kliendikogemuse kujundamisel
KOOLITUSE KÄIGUS, KLIENDIKOGEMUSE KUJUNDAMISE TEEMADEL ARUTADES, TULI ETTEVÕTETE JAOKS SELGELT ESILE, ET:
On vaja mõista, mis siis ikkagi on minu tänaseks (suurimaks) probleemiks, mida peaksin hakkama lahendama, kas tean seda või tegelikult oleks ettevõttes vaja teha hetkeolukorra kaardistus. Kas kompetentsi omades seda ise teha või ikkagi kõrvaltvaatajapilguga eksperdilt tellida hetkeolukorra audit. See aitaks määratleda ja ka kinnitada ettevõtte väljakutseid ja probleeme, mida prioritiseerida ja seejärel hakata lahendama, kasutades seeläbi oma ettevõtte ajalisi ja finantsilisi ressursse mõistlikumalt.
Tunnetati selgelt arenguprojektide eesmärgistamise olulisust ja loogikate vajadust, sidet ettevõtte väljakutsete ja strateegiatega ja, et selle tegemiseks tuleb võtta aega. Sageli hakatakse kohe klienditeekonna kaarti tegema, tunnetatud probleemi lahendama, aga hiljem võib selguda, et sellel ei pruugi olla ettevõtte jaoks rakenduslikku tulemust. Pettutakse meetodis, aga vahest jäeti esimene, ülioluline protsessi osa peaaegu vahele või hoopis tegemata.
Kui oluline on oma äri jätkusuutlikkuse seisukohalt mõista, kes ikkagi on sinu tegelik tänane ja homne klient, samas tuleb tema ajas muutuvate vajadustega kaasa minna, neid leida / teada ja võimalusel lahendusi (ennetavalt) pakkuda.
Kui oluline on osata luua oma projektidele persoonasid, mõista nende persoonakaartide rolli ja kasu kogu tiimile arendusprojektide tegemisel.
Osata määratleda arendusprojekti klienditeekonda, etappe, siduda neid kasutatavate töölehtedega, mis visuaalselt toovad esile projekti sisu.
Koolituse käigus omandada töölehtede kasutamine / rakendamine, et neid hiljem osata oma projektides reaalselt kasutada.
Mõista, kuidas viia läbi küsitlusi - küsimuste tegemise oskus ja hilisem suhtlemine oma kliendiga.
Teadlikult mõjutada oma klienti ostuteekonna erinevatel etappidel -
Vaja on teha tiimitööd, osakondadeülest koostööd. Olla kõigiga nii öelda “samal leheküljel”.
MIDA SEE KOOLITUS ETTEVÕTTELE ANNAB:
Koolitusel peaks osalema ettevõtte osakondadeülene tiim, see annab võimaluse metoodika tulemuslikuks rakendamiseks oma igapäevatöös. See on mõtteviisi kujundamine, kuidas - tõstes kliendi ja tema vajadused fookusesse - saate arendada teenust / toodet, mis annab teile suurema äriedu.
Ettevõtte juht saab oma meeskonnaga metoodikat kasutades kontrollida, kuidas teenuse / toote tarbijaid paremini tegutsema suunatakse, kas olemasolev strateegia tagab soovitud ärikasvu.
Ettevõtte need osakonnad, kes tegelevad toote / teenuse pakkumisega / müügiga, saavad kontrollida, kas kusagil on võimalik kliendikogemust tõhusamalt suurendada, tõstes seeläbi müüke ja kliendirahulolu; leida uusi kliendisegmente ja arendada uusi teenuseid.
Kui need teemad sind ja su kolleege kõnetavad, siis telli koolitus oma ettevõttesse!
Kohandame seda vastavalt ettevõtte vajadusele.
Oma ettevõtte arenduse fookuse kinnitamiseks viime läbi ka kliendikogemuse auditeid.