Käsiraamat juhile kliendikogemuse kujundamiseks ja rakendamiseks.
See ei ole lihtsalt raamat. See on kutse näha tervikut, juhtida teadlikumalt ja saavutada tulemuslikumalt.
Olen lõpetamas raamatut juhile, kes mõistab, et kliendikogemus ei ole kõrvalteema, mida saab delegeerida turundusele või teenindusele. See on osa sellest, kuidas ettevõte mõtleb, toimib ja suhtleb ja seda nii sees- kui väljaspool ettevõtet. Hästi juhitud kliendikogemus ei ole kampaania, vaid süsteemne tegevus, mis loob usaldust, kasvatab väärtust ja annab ettevõttele tõelise konkurentsieelise.
Miks ma seda teen?
Olen aastaid olnud keset teemasid, kus kliendikogemus ei olnud lihtsalt üks osa, vaid kõike siduv element – strateegias, brändis, ruumis ja teenuses. Nägin, kuidas teadlikult kujundatud kliendikogemus võib olla organisatsiooni suurim tugevus ja kuidas selle puudumine võib head ideed peatada.
Selle kõrvale on tulnud teadmised koolitustelt, aruteludest ja rahvusvahelistest käsitlustest. Nüüd tahan kogetu ja õpitu edasi anda ja mis peamine, just juhilt juhile stiilis. Sest ainult juht saab mõjutada tervikpilti, ühendada strateegia ja igapäevase tegevuse ning teha otsuseid, mis kliendikogemust päriselt mõjutavad ja muudavad.
Sellest raamatust saab ta selguse kliendikogemuse rollist ja lähenemise, kuidas oma meeskonda toetada, et kujundada tugevaid kogemusi, kasvatada organisatsiooni võimekust ja arengut ning seeläbi ka ärilist tulemuslikkust ning teha otsuseid, mis kliendikogemust päriselt muudavad ja läbi selle organisatsiooni tulevikku kujundavad.
Mida see raamat annab?
Selge raamistiku, kuidas juht saab kujundada kliendikeskset organisatsiooni.
Arusaama, kuidas bränd, strateegia, keskkond ja inimesed loovad koos tervikliku kliendikogemuse.
Tööriistu ja kontrollpunkte, mida saab kohe rakendada – ideid erinevateks audititeks, praktilisi lahendusi kliendikogemuse hindamiseks ja strateegilisi tööriistu kliendikogemuse juhtimiseks.
See ei ole teenusdisaini õpik ega ainult juhtimise või strateegia raamat. See on tervik – praktiline käsiraamat juhile, kuidas kliendikogemust strateegiliselt juhtida, rakendada ja arendada.
Kellele?
Raamat on mõeldud nii tipp- ja keskastme juhtidele kui ka avaliku sektori otsustajatele – igaühele, kes tahab mõista, kuidas kliendikogemusest saab organisatsiooni arengut toetav ja klienti rahuldav süsteem.
Kliendikogemuse ja kliendikeskse juhtimise põhimõtted on oma olemuselt ajatud, ent ettevõtte ja kliendi vajadused muutuvad pidevalt. Seepärast saab raamatu juurde ikka ja jälle tagasi tulla, et kasutada pakutud ideid, mõttemalle ja tööriistu strateegilistes aruteludes, töötubades, meeskonnatöös ning jõuda iga kord uute, toimivate lahendusteni, mis toetavad nii kliente kui ettevõtte kasvu
Kutsun sind kaasa mõtlema:
Millised on sinu jaoks olnud suurimad väljakutsed kliendikogemuse kujundamisel või juhtimisel?
Kus oled tundnud, et olemasolevad tööriistad ei toimi piisavalt hästi?
Millist tuge või praktilisi lahendusi tahaksid, et oma meeskonda kliendikogemuse loomisel paremini toetada?
Soovin, et see raamat ei sünniks suletud ukse taga. Kui tunned, et see teema kõnetab sind või sinu meeskonda – anna märku.
Sul on võimalus:
Olla esimeste seas, kes raamatu ilmumisest teada saavad – jäta oma kontakt. Raamat ilmub 2026. aasta kevadel.
Kui soovid juba täna oma meeskonnaga liikuda teadlikuma kliendikogemuse suunas, vaata minu teenuseid – koolitused ja töötoad aitavad raamatus kirjeldatud tööriistu kohe praktikasse tuua. Vaata, milline lahendus toetab kõige paremini sinu ettevõtte arengut ja kliente.