Monton 2001
Vastavalt Baltika strateegiale loodi 2001 koostöös RPA (Retail Planning Associates) uus jaebränd Monton, mis lanseeriti 2002 koostöös turundustiimiga korraga 5 turul. Minu poolt juhitud uue brändi loomine, olemasolevate poodide ümberstruktureerimine ja disainimine ning kogu (jae)organisatsiooni väljaõpe / koolitamine seoses uuenenud brändiportfelliga.
Monton 2011 → 2014
Olemasoleva brändi rebränding koostöös Saksa disainiagentuuri Dan Pearlmanniga, et värskendada brändi jaekontseptsiooni. Vajadus oli tingitud konkurentsi kasvust, tarbija uuenenud ootustest ja kontseptsioonile seatud müügieesmärkide kasvust. Monton ja Mosaic arendust tegime samaaegselt, 2011, põhjusega, et nad olid üksteisele oma positsioneeringult liiga lähedale liikunud. Juhtisin koostööd agentuuriga ja organisatsioonisisest disainitiimi. Disainitiimiga kontseptsiooni tehnilised lahendused ja olemasolevate jaepindade arendused ja rakendused.
Kõikide brändide puhul töötasime majasisese tiimiga välja vajalikud mahutavused ja kollektsiooni ülesehitusest tulenevalt poe tsoneeringud ning vormistasime Jaekontseptsiooni Printsiibid 2014 (RCP).
Monton 2018
Oma majasisese arendustiimiga Monton jaekontseptsiooni update 2018. Aluseks Montoni brändi loo uuesti läbi rääkimine / tegemine / jutustamine “Tagasi juurte juurde” (brändingutiim ja brändijuht). Brändi väärtuste rakendamine kontseptsiooni disainis ja kliendikogemuses. Juhtisin brändingutiimi. Koostöös VM (väljapanekud) ja MERCH ( varude juhtimine) töötasime välja mahutavuse alused, mis sai grupi tööriistaks.
Tulemuseks jaekontseptsiooni ja RCP (retail concept principles) sünergia loodava kollektsiooni propositsioonide ja poe mahutavusega.