Ivo Nikkolo

Majasisese disainitiimiga alustasime Ivo Nikkolo jaekontseptsiooni arendamist 2006 / 2009. Ideestamisel ja  moodboardi loomisel sai kasutatud Londonis, Fitch agentuuri workshopis omandatud valikmetoodikat. Konsultandiga kasutasime KVB stuudiot. Loodud jaekontseptsiooniga laienesime kogu Baltikumi turule. 

2014 tegime Ivo Niokkolo jaekontseptsiooni upgrade. Vajaduse tingis RCP loomine, et luua sünergia kollektsiooni, poepinna ja toote mahutavuse vahel, tagades vajalikud müügiootused ja brändile omase kliendikogemuse.

Bränd arenes ning veelkord tegime maja sisese arendustiimiga Ivo Nikkolo jaekontsetsiooni upgrade 2017,  et viia jaekontseptsioon vastavusse IN brändi uuenenud brändingu ja kollektsiooni arenguga. 

Juhtisin ja osalesin brändingu ja jaekontseptsiooni arenduse kõikides etappides.

Previous
Previous

Monton

Next
Next

Baltman